Bila Ratu Cantik Payung Video Makeup, Usia 45 Tahun ‘Kulit’ Wajah Tetap Cvri Tumpuan!

Erra Fazira, selebriti yang berusia 45 tahun sudah tidak asing lagi dalam industri seni tanah air malah pernah dikenali sebagai Ratu Cantik.

Menerusi Instagram miliknya, pelakon terkenal ini memuat naik satu rakaman video dirinya ‘makeup’ setelah diminta oleh peminat disamping berkongsikan cara dia makeup dengan wajah tanpa makeup.

Ini teknik…

Video berdurasi lebih empat minit ini menarik perhatian followersnya yang kini sudah mencecah jutaan dilaman Instagram.

Bagaimanapun, apa yang lebih mencuri tumpuan peminat apabila wajah tanpa secalit makeup dalam video tersebut membuatkan mereka memuji selebriti terkenal ini.

Wajah cantik terima pujian ramai

Kulit wajah cantik tetap jadi perhatian

View this post on Instagram

Siapa tengok MELODI Ahad lepas?? Masa tengah dok celoteh dgn Ajak kat Melodi, Erra ada buat Pose #PengejarImpian.. mesti korang tertanya-tanya kan.. awat pose ala gaya mat moto 🤭😁 . . Erra sebenarnya tengah nak cuba nasib mana tahu muka Erra terpampang kat jentera PETRONAS Sepang Racing Team di MotoGP Malaysia tahun ni. Jom!! Kita jadi sebahagian dari wajah2 yg akan terpampang di jentera PETRONAS sempena MotoGP Malaysia!! . Macamana nak join?? Senang jerrr.. korang buat satu pose (ala2 mcm tgh naik moto), pas tu, follow langkah mudah di bawah ✊✊ . 1.Tetapkan akaun IG dari privasi kepada UMUM . 2.Muat naik gambar gaya Pengejar Impian korang yg macho tuuu… 3.Sertakan hashtag #PengejarImpian #TambahPowerPSRT Mana tahu kita GANG! – muka sama2 terpampang kat jentera PSRT di MotoGP Malaysia tahun ni! 🥰😁 LETSSSS,,,!! . . @petronasmotorsports #PETRONASMotorsports

A post shared by Erra Fazira (@errafazira) on

Sumber: Erra Fazira