“Dah-dah lah tu Bella” – Netizen Dah Mula Melu4t Tengok Bella Masih IG Live Dengan Bekas Suami, Ini Respon Aliff

Walaupun hubungan sah mereka dah putus, nampaknya Bella Astillah dan Aliff Aziz masih lagi berhubung. Mereka yang dikurniakan seorang cahaya mata itu dilihat masih ‘mesra’ biarpun sudah berpisah.

Mereka dikatakan kerap berhubung antara satu sama lain sehinggakan netizen pun dah mula kurang senang tengok mereka bermesra melalui IG Live baru-baru ini

Bella you really need to stop – Netizen

Baru-baru ini Bella dan Aliff ada berduet secara live di Instagram, netizen dah mula jelak bila melihat gelagat Bella masih lagi bermesra dengan bekas suaminya selepas banyak mengharungi dugaan sepanjang menjadi isteri Aliff dulu.

Malah, mereka rasa rimas melihat mereka berhubung melalui IG Live sedangkan ada banyak alternatif lain lagi. Sebelum ini netizen rasa sebak tapi sekarang, mereka dah naik bosan.

Pendek kata netizen minta untuk Bella move on.

Bagaimanapun bagi segelintir daripada mereka, tak salah pun sebenarnya. Ada juga yang mendoakan bahawa mereka berbaik dan mengharapkan Aliff berubah.

Malah ramai juga yang menyokong hubungan baik mereka.Terpanggil dengan tweet tersebut, Aliff Aziz tampil berikan respon menempelak netizen yang mengecam mereka berdua ni.

Kata-kata kes4t awak tu boleh awak tu jadi lebih baik daripada saya ke? – Netizen

Katanya, dia  terkilan dengan melayu muslim yang kecam mereka dengan kata-kata kes4t. Memang betul semua orang ada hak nak bersuara tetapi kata-kata yang menjatuhkan itu kadang-kadang menunjukkan mereka tu lebih teruk daripada dirinya

Ish, biarlah diaorang,mereka masih ada hubungan baik dah dikira bagus sebab diaorang kan masih ada anak, jadi kenalah jaga. Tak suka tengok diaorang bermesra? Itu pendapat masing-masing

View this post on Instagram

09.09.2016 One of the most magical days of my life where Allah blessed me with such an amazing woman to share my life with. Through all the years of happiness and sadness, ups and downs, she had been there for me. If i could turn back the hands of time, there are many things i would have done better and differently. I would have given my best that i could have ever gave. But this is an example of when you take Allah’s blessings for granted, time and again, when the time comes and He shows you what you brought upon yourself, then only you realize what you have done. And as human beings, myself included we turn to Allah when our world gets shaken and when we face trials and tribulations and when we lose some or all that we have. But this is a calling from Him for me to realize how far i have been from the right path. To @bellaastillah , you have always given your best since the day i met you for the first time. You have always been there for me at my highest and lowest phases in life. I pray to Allah you will always be blessed with great blessings for you are special. Thank you for giving birth to such an amazing handsome smart boy @aydenadrean17 sebagai tanda cinta kita. I need to amend my relationship with Allah. For He is the best of planners and the one that can turn hearts over. Saya harap awak sekeluarga selalu dirahmati dan dilindungi. I know this post will get different opinions but this is just words from my heart that i wanted to share. I may have not been the best for you before, but insyaallahuta’la if Allah wills for us to together again, may He wills for me to show the best husband and father in me that i could ever be. Jodoh pertemuan semua di tangan Allah. Whatever people may perceive or say, only you know me for who i am. Saya harap awak doakan saya seperti mana awak selalu dalam doa saya. Both you and Ayden. I may be perceived in many ways. But we are all human beings that will fault with our own choices in life. Saya hanya minta doa yang baik-baik sahaja dari semua. Semoga dengan doa baik itu, Allah limpahkan kebaikan untuk semua. Amin yra. ✨

A post shared by Aliff Aziz (@aliffaziz91) on

Sumber : LobakMerah