Zarina Anjoulie Terangkan Mengapa Dia Lebih Lelaki Bukan Melayu Sebagai Pasangannya

Jodoh ini dah ditakdirkan, jadi apa PILIHAN yang kita ada adalah dengan PILIH bagaimana jodoh yang kita mahu. Kita nak jodoh yang membawa ke Syurga, atau jodoh yang mengheret ke Neraka.

Rasulullah anjurkan pada kita adalah, kalau kita nak pilih pasangan, pilihlah yang hartanya, keturunannya dan kecantikannya bersandarkan pada agama iaitu Islam. Bukan bersandarkan kepada perkara yang langgar syarak.

Pertama kita tengok harta dia dapat dari mana dan digunakan untuk apa? Adakah dia dapat harta daripada sumber yang patuh syarak? Atau dia dapat hasil dari merompak, judi, jual perkara haram dan sebagainya? Kemudian tengok ke mana pula harta dia selalu laburkan. Adakah dia bayar zakat? Adakah dia selalu sedekah? Ataupun kedekut tahi hidung masin? Atau selalu guna harta membazir shopping sampai tak ingat dunia?

Selepas kontroversinya tidak lagi bertudung dan menayang buah dada, nama Zarina Anjoulie menjadi perhatian ramai apabila dia menayang kekasih barunya di Instagram.

Namun ramai yang kurang senang melihat kekasihnya itu yang penuh tatu di badan, siap ada nama Zarina turikir di dadanya. Malah, ada yang mendakwa lelaki itu measih berstatus suami orang dan menggelar Zarina perampas.

Berang dengan tuduhan tersebut, Zarina memuat naik satu video menafikan dakwaan liar netizen. Zarina turut ‘sekolahkan’ lelaki Melayu supaya tak perlu sibuk tentang hal dirinya. Katanya lagi, lebih baik jaga keluarga dan belikan pakaian dalam baru untuk isteri.

Kahwin Lelaki Melayu, 10 Tahun Tak Belikan Spender Coli Baru

Kahwin Lelaki Melayu, 10 Tahun Tak Belikan Spender Coli Baru

Posted by Rock N Roll Pizza on Monday, October 7, 2019

Guna logik akal, kalau dia ada bini takkan aku nak kantoikan diri kongsi gambar berdua.Tipikal orang Malysia kalau kahwin dengan orang Melayu tu, bini kau confirm dah sepuluh tahun spendar, coli dah koyak-koyak pun kau tak belikan baru,” katanya.

Zarina turut memberi pesanan kepada mereka di luar sana supaya tidak perlu bimbang akan dirinya kerana kekasih barunya itu menjaganya dengan baik.

Nampaknya Zarina kini sedang hangat dilamun cinta. Apa pun semoga Zarina dan kekasih cepat-cepat naik pelamin. Dengan kata mudah, “pilihlah yang BERAGAMA” itu adalah kita pilih seorang lelaki atau perempuan yang bukan hanya Islam pada nama dan IC, tetapi Islam juga pada harta, keturunan dan kecantikannya atau perbuatannya. Hadis ini juga terpakai untuk melihat belah lelaki, bukan sekadar perempuan.

SumberKredit:RotiKaya