Adira sudah mengaku fail C3RAI ,Datuk Red tegaskan hubungan masih lagi mesra?

Ramai peminat tertanya-tanya mengenai desas desus pencerraian penyanyi Adira Suhaimi dan suaminya, Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali sebagai Datuk Red.

Sebelum ini menerusi satu maklumat yang diterima, Adira dikatakan telah memfailkan percerraian di Mahkamah Renddah Syariah Daerah Gombak Barat.

Difahamkan, setelah lama mengunci mulut mengenai kes cerrai tersebut, akhirnya Adira telah mengaku kepada pemberita bahawa kesnya akan berjalan jam 3 petang ini.

Menurut penyanyi itu, perbicaraan pencerraian sepatutnya dijadualkan pada jam 9 pagi tadi, namun terpaksa dilanjutkan memandang berita tersebut telah diketahui umum

Walau bagaimanapun, Datuk Red pula menafikan berita tersebut dan mendakwwa hubungannya bersama Adira masih lagi baik dan mesra sebagai suami isteri.

“BERITA MENGATAKAN SAYA DAN ADIRA MAHU BERCERAI ITU ADALAH PALSU KERANA KAMI MASIH BERSAMA. KELMARIN SAYA BARU SAJA PULANG KE RUMAH ADIRA DAN KAMI MELAKUKAN HUBUNGAN INTIM…”

Sebagai rekod, Adira yang merupakan isteri kedua telah bernikah dengan Datuk Red di Songkhla, Thailand dan dikurniakan tiga cahaya mata.

Sumber : Harian Metro