Kamal Adli Mengaku Sering Terlupa Sesuatu Yang Menjadi Punca Percintaannya Berakkhir

Pelakon Kamal Adli mengakui banyak melakukan ksiIapan sehingga menjadi punca hubungan cintanya dengan beberapa selebriti kcundang di tengah jalan.

Menurut Kamal atau nama sebenarnya Ahmad Kamal Ahmad Adli, 33, hubungan percintaan yang dilalui menjadi hambar berikutan sikap dirinya yang terlalu selesa dan mengambil mudah terhadap pasangan.

” Saya tak nak myaIahkan mana-mana pihak, mungkin saIah itu pada saya. Saya melalui hubungan yang panjang dengan setiap pasangan dan kira-kira 12 tahun dalam hubungan percintaan. Bila hubungan terlalu panjang membuatkan saya selesa dan tidak meletakkan matlamat untuk berkahwin.

” Saya juga sering terlupa tarikh-tarikh penting yang biasanya diingati oleh pasangan yang baru bercinta. Perkara itu nampak remeh bagi lelaki tetapi besar bagi perempuan yang banyak mmendam perasaan, ” ujarnya kepada mStar.

Kamal ditemui ketika majlis pra tonton eksklusif dan sidang media filem Dato’ S di GSC Nu Sentral, Kuala Lumpur pada Rabu.

Sementara itu, Kamal berkata, pgadohan dalam sebuah perhubungan itu perlu diselesaikan dengan cara perbincangan bukannya menunding jari antara satu sama lain.

” Bila pgadohan terjadi dalam hubungan itu, kita perlu duduk dan berbincang bukannya pendam dan pergi atau sering mencari ksaIahan masing-masing, ” ujarnya.

Dalam pada itu, Kamal berkata, kgagaIan yang dilalui tidak mematahkan semangatnya untuk mencari pasangan yang sesuai dan membina rumah tangga.

” Siapa tak nak bercinta? Siapa tak nak kahwin? Umur saya pun dah berapa. Tunggu, InsyaAllah. Kamal pun berkawan saja, tengoklah macam mana.

Kamal pernah menjalinkan hubungan cinta dengan pelakon Intan Ladyana selama enam tahun sebelum mengumumkan prpisahan pada 2014. Aktor ini kemudian dikhabarkan bercinta dengan pelakon Emma Maembong, namun kedua-dua mereka menafikan gosip itu.

Terkini, Kamal dikatakan mempunyai hubungan dengan pelakon sensasi Uqasha Senrose apabila kerap digandingkan bersama dalam drama.

Sebelum ini Kamal Adli pernah keluarkan kenyataan lebih rela hidup single daripada skitkan diri sendiri.

” Secara jujurnya saya sedang belajar untuk hidup single… Saya tak cakap hidup sendirian lebih bagus, ia lebih kepada beri ruang buat diri sendiri. Sebelum ni kalau putos dengan seseorang, saya terus sambung dengan orang lain dan tiada ruang untuk diri sendiri.

” Jadi sekarang apabila dah ada masa sendiri, baru saya dapat susun dan rancang semula apa yang saya nak capai dalam kehidupan, ” katanya kepada mStar.

Tambah Kamal, kgagaIan dalam percintaan sebelum ini banyak mengajarnya untuk menjadi lebih matang sambil menjelaskan dia juga dalam fasa untuk menjadi lebih baik.

” Perhubungan sebelum ini terlalu berat dan sukar untuk saya kerana melibatkan banyak pihak. Namun saya dapat belajar banyak perkara termasuk menerima kenyataan hubungan itu gagaI mungkin atas ksiIapan saya sendiri.

” Sekarang mungkin masa terbaik untuk saya fokus dalam bekerja. Kalau jodoh saya sampai, adalah. Saya tak nak skitkan diri saya atau buat pasangan saya skit hati. Nanti mereka mula rasa saya tak serius,” ujarnya.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : mstar dan ig