“Video Dalam Bilik Air Idea Saya Dan Suami” – Raja Ilya Sedia Dikec4m

Usai video p4nas membasuh rambut menerusi IG Live baru-baru, ini Raja Ilya tampil memaklumkan beliau siap sedia dike4m sebelum memuat naik video tersebut.

“Video itu menjadi kontr0versi hanya kerana s33ksi, . Ia hanya kerana s33ksi dan subjektif. 

“Itu bukannya video saya sedang mandi dan saya bersedia dengan komen netizen. Tujuan saya hanyalah untuk promosi produk. 

“Video itu hanyalah inspirasi idea saya dan suami. Suami ada bertanya mengenai respons netizen di sini mengenai video itu, namun saya sudah jelaskan padanya, sudah tentu akan ada respons neg4tif,” ujarnya memetik laporan Harian Metro.

Kredit foto: Instagram Raja Ilya

Katanya lagi, video itu sebahagian daripada strategi bagi mempromosikan syampu yang digunakan dan sudah mendapat kebenaran dan persetujuan daripada suaminya, Trent Garret, warga Australia untuk dimuat naik di laman Instagramnya (IG).

“Sebenarnya apa yang ingin saya ketengahkan adalah syampu itu bagus untuk rambut. Saya hendak menunjukkan bahawa ia juga tidak menyebabkan rambut gugur,” jelasnya.

Selain berlakon katanya, Raja Ilya menerima banyak tawaran untuk membuat previu produk. Malah, ada antara tawaran untuk melakukan previu itu dibayar tinggi.

View this post on Instagram

it’s Summer Love #lifestyleoflove

A post shared by Raja Ilya (@rajailya) on

Oleh itu, sebagai selebriti yang dipelawa untuk membuat previu produk terbabit, pastinya beliau harus menjadi kreatif supaya promosi yang dihasilkan memberi impak.

Tegas Ilya, perkongsiannya yang menjadi kontr0versi gara-gara dikatakan s33ksi tidak ada kaitan dengan adab.

Kec4man yang dilemparkan warganet dengan mengatakan dia berbuat demikian kerana berkahwin dengan ‘mat salleh’ serta sudah melupakan adat dan tata susila adalah tidak adil.

“Mereka tidak kenal suami saya dan membuat andaian sedemikian adalah sangat tidak bagus. Kita mudah menghvkum sedangkan kalau mereka kenal suami dan ahli keluarganya, mereka jauh lebih beradab berbanding orang kita,” katanya.

Pendekatan yang digunakan Raja Ilya adalah sesuatu yang agak baru dan mungkin warganet masih belum dapat menerima kaedah promosi seperti itu. Ternyata video itu memang memberikan impak pada warganet kan?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber  : CARI