Suami sy dah lupa diri, hangat bercinta dgn wrga ind0nesia. Mereka baru kenal dalam 3bulan. Hncur remok hati sy

Tolong siarkan ye min.. Assalamualaikum semua..sy skrg tgh berpantang anak kedua baru 29hari, anak sulung baru 2tahun. Alhamdulillah prkahwinan sy dgn suami 3 tahun ni bahagia je. Stakat gaduh2 kecil tu normalla kan. Tapi sekarang saya diuji dengan kehadiran orang ketiga.

Suami sy dah lupa diri, tengah hangat bercinta dgn wrga ind0nesia. Mereka baru kenal dalam 3bulan. Hncur remok hati sy, diorg kantoi masa bulan 10 hri tu. Masa tu sy dkt kg, tgh tggu hari nak brsalin. Tapi suami sy tak mengaku dia ada hbungan dgn prmpuan tu. Sy pun xde bukti kukuh. Dia merayu2 minta maaf. Sy maafkan suami, lembutkan hati demi anak2.

Lepas sy bersalin, suami sy jaga sy dkat kmpung dalam 10 hari. Lepas tu dia balik kl, tapi dia dah xkeje dekat dgn prmpuan tu sbb saya call bos dia crita semua ni, sy minta tolong bos dia tukar tmpat keja dia. Bos dia tukar dia ke tempat lama dia smula sbb dia kenal dgn prmpuan ni pun dkt tmpt keja baru dia. Sy ingtkn diorg dh stop, tapi naluri isteri ni kan selalu tepat.

Sy slalu tak sedap hati. Hari2 sy tnya suami sy brhubung tak dgn prmpuan tu. Kira hidup sy wktu berpantang ni 24jam trbayang muka pmpuan tu. Allah tu maha berkuasa, satu hari sy tgok prmpuan tu upload video suami sy tgh makan. Means diorg kluar brdating dua la kan. Hancor sgt2 hati sy.

Luka sy masih merah, dia sronok berdating dkt luar sana. Dia pun dh mengaku memang dh syg & cinta dkt prmpuan tu. Dia cakap bila dia kluar dgn prmpuan tu, dia mmg xingat anak bini dah. Dah terlalu angau. Prmpuan tu dh ada pakwe, dia sewa dduk sbilik dgn pakwe dia. Suami sy tahu semua tu tapi dia masih nakkan prmpuan tu. Dua2 orang tu memang tengah angau sangat2 dah.

Lepas hbis pantang nnti sy akan ke pjbat agama. Sy tahu suami sy dah terkena buatan prmpuan tu sbb dlam skelip mata dia brubah. Sebelum ni xpernah dia curang ke apa tapi ni baru kenal dah tak boleh hdup dh tnpa prmpuan tu. Lagi satu sy nak tanya, ada apa2 tindakan undang2 tak yg saya boleh buat dekat prmpuan indonesia tu? Kalau boleh sy nak bagi hati sy puas, alang2 sy berpisah dgn suami sy, sy nak prmpuan tu pun dpt pengajran.

Lepas tu kalau diorg nak kahwin ke apa ke trpulanglah. Mohon semua doakan sy kuat untuk trima semua ni,mohon doakan sy dapat lupakan suami sy & redha seikhlas hati lepaskan dia. Trima ksih

Antara komen2 netzen.

Allahu Akbar sis. Bsr sungguh dugaan sis lg2 tngh berpantang. Semoga Allah berikan sis kekuatan. Cb bw suami berubat dulu sis. Mner tau suami msh sygkan sis&anak2 lg cb mata dia dah dikaburi oleh perempuan tersebut. nmpk sngt perempuan tue pon x ikhlas ngan suami sis sbb bersekedudukan ngan lelaki lain.

sis sblm bt kptsan ape kate bwk suami sis p brubat…klu btol dy terkena2 gune2 ape yg jd tu kire dlm keadaan yg tdk sdar tu..ape pn smga urusan sis d permudahkan ye.

Kna bwk jgk suami brubat…tkut trkna ilmu pengasih lain mcm sampai angau lupa ank bini..bt report polis …kesihatan awk pn kna jga jgk…dlm pntg lgi tu…in sha allah …allah mudahkn urusan awk.

Pernah juga terkena sis,Dua dua angau bcinta sampai lupa bini dekat rumah,pergi dgn bni ke 2 tak ada kabar berita tiba tiba dtg perempuan tu buat hal, insyaallah sis Allah maha adil,Allah juga dengar setiap rintihan setiap titisan air mata isteri ,yang penting jangan tinggal solat,memohon mohon pertunjuk ,saya pernah alami dlu…Allah maha adil sis.

Pergi ke balai polis buat report ats sb org ketiga ganggu rumahtangga, then bwak salinan report pegi mhkamah syariah, in shaa Allah org ketiga tu akn dpt hukuman.. Skrng dh ad undang2 untuk org ketiga perosk rumahtangga, xkisah la org ketiga tu org luar atau fmly sdri.

Sebiji kisahku sis…saat baru melahirkan ank sidia…sangup dia ceraikan talak 3 sy sebb betina indon…masa tu punya la kecewa sy tak tkata…habis keta sama rumah yg baru dibina bsama ex dgn penuh impian utk besarkn ank2 kami sekelip mata oleh betina indon…now sy hdup sndri lg happy duduk dibumbung org myewa…walaupun kadang terasa sedih rumah yg sepatutnya sy n ank2 berteduh telah dirampas oleh betina indon…apapun hati2 dgn perempuan indon…percya atau tidak sy dah lalui.

Pastikan pempuan tu ade permit tak? Klu tkde blh bt repot kat imigresen suh tngkap bru dia rasa mcm mna duk dlm kandang tu
Tuk puan bnyk kn bersabar dn berdoa.smoga diprmudahkan urusan puan dn anak2 amiin.

Org endon dtg sni x kosong ….Bukan org lain yg ckp,sy ramai kawan endon,dorg sndri yg ckp,bukan sy mereka cite atau fitnah.. ..baik bawak berubat dlu….kesian suami dibiarkan sorg2 mcm tu,kalau kes2 lain mmg sy sokong je cerai tp bab camni bila membabitkan sihir mmg diluar kawalan..Dan lg x smua org endon tu jahat,mungkin kes tt ni endon tu dah menyalah gunakan ilmu yg dia ada..Jumpa perubatan islam,jgn jumpa bomoh pulak.

Jgn main2 dgn org seberang,maaf bukan mgata kalau xde ilmu mmg xkan jejak ke negeri org..nasihat sy baik awak bwa suami berubat dulu..kesian suami kalau awak tgalkan tanpa usaha berubat.jgn biarkan mereka bjaya.

Sumber: kisah rumah tangga