Malaysia dapat keeper bang4ng, sebab tu hancur – Eyra Hazali Maafkan Individu Yang Hin4 Suaminya Secara Terbuk4

Sebelum ni banyak pula isu berbangkit semasa berlangsungnya Sukan SEA kali ke 30 yang berlangsung di Filipina.

Terbaru, semalam telah berlangsungnya perlawanan bola sepak diantara pasukan Malaysia menentang Kemboja dan malangnya pasukan negara kita telah tewas.

Pasukan kemboja mengalahkan skuad B-22 dengan jaringan 3-1.

Disebabkan kecewa dengan kekalahan pasukan Malaysia itu, ada individu yang memuat naik komen menghin4 dan memar4hi penjaga gol yang dikatakan kurang cekap.

Individu tersebut sepertinya menyalahkan penjaga gol Malaysia diatas kekalahan ketika menentang pasukan dari Kemboja.

Pada mulanya, isteri kepada penjaga gol skuad B-22, @Eyra Hazali ada memuat naik tweet bertanya mengenai keadaan cuaca di Manilla. Tapi entah kenapa, individu berkenaan meningg4lkan komen sebegitu dekat tweet Eyra.

Tindakan individu yang menghin4 suami Eyra itu telah menerima kec4man daripada netizen yang mengatakan bahawa dia tidak sepatutnya mencampurkan kehidupan peribadi dengan prestasi semasa perlawanan.

“Kenapa tak jadi keeper gantikan dia je? Tak layak ke?”

Namun begitu, selepas suaminya dihin4 sebegitu, Eyra tenang membalas tweet individu tersebut dengan mendoakan serta memaafkan individu tersebut.

Mudahnya dia maafkan orang. Apa pun kalau tak suka atau tak puas hati dengan prestasi sesorang tu tak perlu lah nak hin4 dan keeji sebegitu sekali. T4kut-t4kut nanti berbalik semula dekat diri sendiri je.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber  : Lobak Merah