Akhirnya lelaki ini jumpa wanita yang melarikan keretanya dari tahun 2013! Wanita tersebut adalah lsteri Da’i Farhan

Zaman sekarang jangan main dengan kuasa viraI. Belum habis lagi kisah kontr0versi rumahtangga antara Farhan dan wanita bernama Erin. Timbul pula beberapa isu lain yang telah dib0ngkarkan oleh netizen. Sebelum ini, Noorainul Naqim Mohd Radzi atau Aerin memperkenalkan dirinya sebagai pakar Neurologist, tetapi setelah dibuat semakan, namanya tiada dalam sistem Kementerian Kesihatan Malaysia.

Hasil siasatan rakyat Malaysia, dia bukanlah doktor seperti yang diberitahu dan telah menggunakan title doktor yang paIsu. SaIah seorang neizen turut membuat laporan terhadap Aerin kerana telah menggunakan pangkat doktor untuk mengelirukan pengguna dan pes4kit.

Tidak habis disitu, seorang lelaki, menggunakan akaun Apeh Jamal bertindak memuat naik status di facebook bahawa kereta kenari miliknya telah dilarikan oleh Aerin pada tahun 2013 hingga menyebabkan namanya hampir disenarai hitamkan dan perlu membayar lebih RM10 ribu. Dalam masa lima tahun ini, beliau langsung tidak dapat mengesan wanita berkenaan yang didakwa adalah isteri baru Farhan.

Dengan kuasa viraI, akhirnya kereta lelaki terbabit dapat dikesan di depan kedai lama milik Aerin, El ILham Therapy Centre, pada lokasi 3 km dari rumahnya. Tetapi no plat telah ditukar. Lelaki tadi bertindak untuk memeriksa no chassis kenderaan dan mendapat adalah serupa dengan kereta kenari miliknya yang hilang.

Okay,aku dah dapat da pompuan yang bawak lari kete aku kenari plate BFW6019 hilang tak bayor bayor.aku kena bayor kat bank 10k untuk cuci nama aku pasal dia ni.Dia sekarang dah jadi bini Da’i Ustaz 18 19 yang tengah viraI.sapa tau macam mana nak kontek dia tolong suruh DR Aerin ni call aku. 0175813077. Dunia ni kecik boss. Bayar 10k aku settle. Dari 2013 aku carik dia ni. Tolong SHARE pos ni boss semua.

Di atas kuasa viraI jumpa kete ni tak sampai 3km dari rumah.Memang tak jumpa la sebelum ni dah tukar plate tak wujud.ni boleh sambung repot ni tuan tuan.Jumpa pun depan kedai lama dia El ILham Therapy Centre.

Video :

Fuhh…masing-masing dah boleh jadi penyiasat tak berbayar.

Continue ReadingUS
Advertisement