Tamatkan Zaman Anak Daara Di Usia 56 Tahun, Foto Kahwin Nenek Ini ViraI Di Media SosiaI

Ketentuan jodoh sememangnya terletak di tangan Tuhan, tidak kiralah lama pun kita menunggu nak naik peIamin kalau dah Tuhan tentukan jodoh kita ada, pasti tidak akan kemana.

Macam kisah si d4ra berusia 56 tahun ini, sekian lama menanti menanti jodoh akhirnya dia dipertemukan dengan seorang duuda tanpa anak, bernama Sirajudin.

Selepas 56 tahun tamatkan anak daara

Dikenali sebagai Hajah. Hawang, perkahwinan ini merupakan yang pertama buat diri wanita warga emas ini, setelah hatinya berjaya dit@mbat oleh jejaka pujaannya..

Memandangkan sudah lama menunggu untuk menjadi seorang isteri, meskipun pasangan tersebut sudah berusia namun majlis perkahwinan mereka disambut dengan cukup meriah.

Bergambar rom4ntik bak orang muda

Bagaikan ‘wedding of the year’, nenek 56 tahun itu dihias bak sang puteri terus tampil jelita dan nampak lebih muda daripada usia yang sebenar.

Macam orang muda bergambar, kesemua foto pasangan pengantin baru ini menjadi viraI di media sosiaI, apabila rata-rata netizen suka melihat pasangan yang cukup romant!k ini, walaupun sudah berusia.

Jadi pada sesiapa yang masih tiada jodoh itu, janganlah risau mana tahu jodoh anda mungkin akan muncul dalam 30 tahun akan datang. Sabarlah menunggu…

Sumber : Tribun News

Continue ReadingUS
Advertisement