10tahun jadi penyanyi, BIack Hanifah b4ngga pak4i keret4 Kancil.

Penyanyi Hanifah Md Hanafiah atau lebih dikenali sebagai Black Hanifah sememangnya penyanyi kelahiran program realiti yang mempunyai bakat hebat.

Walaupun begitu, penyanyi lagu Takkan Terpisah itu dikenali sebagai seorang yang merendah diri apatah lagi berkongsi bahawa dia memiliki sebuah kereta.

bg ada kancil je dik. Alhamdulillah, abang bersyukur,” katanya.

Menurut penyanyi berusia 32 tahun itu, dia tetap meluahkan rasa bersyukur walaupun hanya memiliki sebuah kereta kancil berwarna putih menerusi laman Instagram miliknya.

Posting tersebut mendapat perhatian netizen yang rata-ratanya memuji Black kerana hidup sederhana selain mengatakan bahawa kancil tersebut merupakan sebuah kereta ‘lejen’.

Kancil ni legend tau!

Janji tak kena hujan pun dah cukup

Untung la jugak ada kereta

Rare la kancil bro ni!

Kancil takpe jangan Myvi

Kancil bukan sebarang kancil, ni kancil power!

Kancil pun kancil lah. Janji tak kena basah dek hujan, tak kena pan@s dek matahari. Ramai jugak yang suka kancil sebab senang nak parking, senang nak bawak. Kereta legend!

Sumber : Black Hanafiah

Via OMM

Continue ReadingUS
Advertisement